v.v. Veendam 1894

Al meer dan 125 jaar voetbal in Veendam!

Nieuws van het bestuur

Veendam 14 juni 2020 — We zijn inmiddels bezig met het afronden van het seizoen 2019/2020. Door de corona was het helaas een heel ander seizoen dan alle voorgaande. Ondanks alle beperkende maatregelen hebben we het seizoen met de trainers en Corona-coördinatoren gelukkig toch nog voetballend kunnen afsluiten. Iedereen bedankt voor de hulp en medewerking aan de spelregels die we moesten volgen om verantwoord te kunnen sporten.

De teamindelingen voor het komende seizoen staan weer klaar. Het ziet er naar uit dat we vanaf september weer wedstrijden kunnen voetballen en dat het normale verenigingsleven weer van start kan gaan!

Enkele updates die we met jullie willen delen volgen hieronder:

Werkzaamheden op het sportpark

Komende week starten de eerste werkzaamheden voor de aanleg van het Leer- en Sportpark (LSP). Dat betekent onder meer dat veld 3 en veld 5 gerenoveerd worden en van nieuwe verlichting worden voorzien! Daarnaast wordt de wielerbaan aangelegd, wordt het aantal parkeerplaatsen uitgebreid en zullen de loop- en fietsroutes op het sportpark worden aangepast. Hier is meer informatie over de plannen te vinden.
Tijdens de verbouwing zal onze vereniging enige hinder ondervinden, maar we zullen gewoon open kunnen blijven. Vanaf komende week zullen we al tijdelijk op velden 8 en 9 gaan trainen. We hebben momenteel nog geen zicht op de verdere planning. Zodra we meer informatie hebben zullen we dat hier delen.

Ledenadministratie

Monique Mink is vanaf heden gestopt met de ledenadministratie. Hierbij willen we Monique heel erg bedanken voor alle jaren dat ze de ledenadministratie van 1894 heeft verzorgd!
Johanna Ploeger neemt deze taak over van Monique. Johanna is bereikbaar via dit e-mailadres . We wensen Johanna veel succes toe!

Inleveren

De materiaalcommissie zamelt weer alle teamtassen met wedstrijdkleding en sleutels van ballenhokken, hekken, kleedkamers, en dergelijke in. Tijdens de zomerstop wordt alles weer netjes op orde gebracht, zodat alles aan de start van het seizoen weer klaar staat voor de nieuwe teams.
De spelerstassen en presentatiepakken hoeven nu niet ingeleverd te worden!
De trainer of leider van de teams levert de spullen in bij de materiaalcommissie. De commissie is op de volgende tijden aanwezig op de club:
• Donderdag 18 juni van 18.00-20.00 uur => pupillen (JO7 t/m JO13) en dames teams
• Zaterdag 20 juni van 13.00-16.00 uur => junioren (JO15 t/m JO19), de meidenteams (alle MO) en senioren (zondag/zaterdag/7×7)